OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Ostrów Mazowiecka oraz prognozy oddziaływania na środowisko do wymienionego dokumentu
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 54 ust. 2 i 3, art. 55 ust.1 ww. ustawy o udostepnieniu […] oraz uchwałą Rady Miasta Ostrów Mazowiecka nr XVI/151/2025 z dnia 17 września 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Ostrów Mazowiecka Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka zawiadamia:
- o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Ostrów Mazowiecka oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Plan ogólny sporządzany jest dla Miasta Ostrów Mazowiecka.
- Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją dotyczącą przedmiotowej sprawy oraz mogą składać wnioski do ww. planu ogólnego oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
- Wnioski należy składać do Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka w terminie od 12 listopada 2025 r. do 2 grudnia 2025 r. wyłącznie za pomocą formularza określonego przez Ministra Rozwoju i Technologii z dnia13 listopada 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór formularza pisma, dotyczącego aktu planowania przestrzennego, dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: https://www.bip.ostrowmaz.pl zakładka „Poradnik interesanta (jak załatwić sprawę?) zakładka „Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz budownictwo” pozycja „Plan ogólny Miasta Ostrów Mazowiecka”.
- Składający wniosek podaje: swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania, albo siedziby, adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski można złożyć:
1. w formie papierowej:
a) w kancelarii Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka,
b) poczta na adres: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 go Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (liczy się data wpływu do Urzędu).
2. w formie elektronicznej:
a) za pomocą poczty elektronicznej na adres email: poczta@ostrowmaz.pl,
b) za pomocą platformy ePUAP na adres skrytki: /ys4d9jq09s/skrytka
c) w postaci elektronicznej poprzez skrzynkę e-doręczeń: AE:PL-95601-72982-IVRAC-18
Organem właściwym do rozpatrzenia ww. wniosków jest Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka.
Uwaga: Liczy się data wpływu wniosku do tutejszego Urzędu i formularz na którym zostanie złożony wniosek, pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania
