
Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące swoja działalność statutową na terenie miasta Ostrów Mazowiecka, do zgłaszania opinii do projektu „Rocznego Programu Współpracy Miasta Ostrów Mazowiecka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.
Wzór formularza zgłaszania opinii do projektu stanowi załącznik nr 2 do Zarządzenia 160/2025 Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka z dnia 9 października 2025 r.
Pisemne opinie należy składać w kancelarii Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka przy ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka lub przesłać drogą elektroniczną na adres: poczta@ostrowmaz.pl w terminie od dnia 9 października 2025 r. do dnia 14 października 2025 r. do godziny 16:00.
Pełna treść projektu znajduje się w załączniku nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka.
Załączniki: